۲.۲۳.۱۳۸۹

وقتی پان ترکها به کاهدون میزنن!!

یادم نمیره یورو ویژن سال 2009 بود که یهو به دو سه تا از وبلاگهای برادران پان ترکِ کانادا نشین بر خوردم و واسه خودم سیر میکردم که در کمال حیرت دیدم میگن ، آرش(خوانندهء پاپ ایرانی مقیم سوئد) تورکه!!!

برای اینکه توجیه هم کنند گفته بودن که آرش ترکِ تهرانه و برای همین هم اومده از ملت آذربایجان در یورو ویژن در حد توانش دفاع کنه و این مشت محکمی بر دهان آریاییان ایران پرست شونیزم فارس سگ است!!!!

بعدها بهزاد بلور(بی بی سی فارسی)با مصاحبه ای که با آیسل و آرش ترتیب داد ، دیدیم که چه خالی بندیِ ناشیانه ای کردند این برادران پان ترک ما.

جالب اینجاست که این آقایان پان ترک که قاعدتاً باید آگاهترینهای جامعه پان ترک باشند با یک گذار به سایت آرش میتونستن با بیوگرافی او آشنا بشن و بعد ادعا کنن و یا حداقل آهنگهای آرش(ما بچه های ایرونیم...همیشه ایرونی می مونیم ...)که قبل از یورو ویژن خونده بود رو گوش میدادن

و اینجوری دست به این توهین به شعور مردم آذربایجان نمیزدند که برای شاد کردن مردم شریف آذربایجان و هندوانه گذاشتن زیر بغلشان دروغهای رنگارنگ از مفاخر را به آنها تحویل دهند.

الا ای برادر پان ترک:

اگر میگین که مولانای جلاالدین بلخی ، بلخی نبوده و تُرک بوده و شعرهاش رو به ترکی میگفته و یا نژادش ترکی بوده ولی با زبان غنی ترکی ! شعر نمیگفته(حالا چرا به ترکی شعر نگفته رو نمیدونم) و به فارسی شعر میگفته ، اصلاً شاید فارس بوده ، اصلاً ببخشید شما ترکها درست میگید ترکه! .... ول کن بابا ، من کی ام ... تو کی هستی ...اینو کی ...

آره مولانای بلخیِ پارسی گوی در دنیا نیست و فوت کرده ، ولی اینقدر احمقی که به کاهدون زدی و زنده ها رو هم منتصب به ترکها میکنی؟

آدم زنده زبون داره مثل مولانا نیست که دستش از دنیا کوتاهه و تو هرچی دلت میخواد بگی ، دوستات هم بگن ....صحیح است....صحیح است.

آرش تو این مصاحبه بی خبر از همه جا کل قضیه رو میگه

(لابد فردا برادران و آبجی زینبی های پان ترک آرش بدبخت رو به باد فحشهای غنیِ ترکی مزین میکنن که چرا ترکی نمیفهمه و نگفته ترکه! سریع هم یادشون میره هفتاد نسل جد و ابای الهام علیف هم جمع میشد رتبهء سوم بین کشورهای اروپایی رو هم تو خوابشون نمی دیدن و جدیداً هم شنیدم جمهوری علیف داره دوباره چیزِ آرش رو میماله که آی آرش جان: دوباره بیا واسه یورو ویژن امسال هم واسه ما آهنگ بساز و بخون... خداییش آیسل رو کسی میشناخت؟ کسی کار دیگه ای از آیسل(غیر از کارش با آرش)رو شنیده؟

آخه چرا این پان ترکها کاری میکنن که یهو زآرت بخوره تو سرشون؟

ادعاها به مرده ها کم بود ، الآن موج دزدی زنده ها شروع شده. که در مطالب بعدی یک لیست صد و بیست نفری رو خدمت تون میارم کلی با هم بخندیم.

یک قطره دیگر از دنیای ادعاهای برادران و خواهران پان ترک در عرصهء موسیقی:

استاد حسین علیزاده ترک است!!!!!!!!!

حسین علیزاده نه پدرش ترکه و نه مادرش...متولد تهرانه ولی برادران پان ترک میگن ترکه!

والله من که موندم چی بگم!!!...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر